Condiții de colaborare

Condiții de colaborare

Oferim clienților noștri asistență rapidă și eficientă într-un domeniu de activitate complex

ProtectMARK respectă toate aspectele legale și comerciale legate de drepturile de proprietate intelectuală.

Acest lucru nu înseamnă pentru noi doar asigurarea de consiliere juridică, ci reprezintă o responsabilitate față de necesitățile clienților noștri și adaptarea procedurilor în beneficiul fiecărui client în parte.

Fiecare angajat al companiei noastre are obligativitatea și conștiința păstrării secretului de serviciu, toate solicitările făcute de clienți către ProtectMARK fiind strict confidențiale.

Acest lucru include, de asemenea, păstrarea confidențialității oricărui material primit de la client în ceea ce privește rezolvarea oricăror probleme ce țin de domeniul drepturilor de proprietate intelectuală.

Termenii de mai jos definesc unele aspecte importante ale relației noastre cu dumneavoastră. Înțelegerea și respectarea lor pot face ca relația noastră să fie una de succes.

Toate acțiunile profesionale întreprinse de ProtectMARK vor fi efectuate în conformitate cu acești termeni. Ne bazăm pe dumneavoastră să ne transmiteți în timp util informații complete și exacte.

Toate oficiile de stat pentru înregistrarea drepturilor de proprietate intelectuală au în procedurile lor termene pentru soluționarea etapelor procedurale, iar incapacitatea de a respecta aceste termene poate duce la pierderea drepturilor definitiv.

Nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru pierderea drepturilor dacă nu ne furnizați în timp util informații clare și complete, pentru a putea acționa în termenul prevăzut de lege. În permanență și în termen legal veți fi informați de consultanții noștri cu privire la limita de timp și la acțiunile sau informațiile necesare.

Orice modificări ale informațiilor despre titularii drepturilor, schimbare de sediu social sau schimbări de denumire și/sau adresa, orice intenție de schimbare de proprietate asupra drepturilor – cesiuni, licențe – trebuie semnalată imediat, pentru ca toate aceste modificări importante să fie transmise oficiilor de care aparțin în termen și să fie înregistrate oficial pentru opozabilitate față de terți. De aceea, vă rugăm să ne semnalați aceste aspecte imediat ce ele s-au materializat sau urmează să fie realizate.

În cazurile urgente, dacă va fi necesar, vom ține cont de instrucțiunile primite verbal, acestea urmând a fi transmise și prin instrucțiuni sau confirmări scrise, pentru evitarea oricăror conflicte.

Vă oferim, la cerere, estimări de costuri viitoare în concordanță cu activitatea pe care o vom desfășura pentru protejarea drepturilor dumneavoastră de proprietate intelectuală. Estimările realizate de noi vor fi pur orientative și nu vor fi definitive. Toate acțiunile care vor fi întreprinse în numele și în interesul dumneavoastră vor fi contra cost. Plățile se vor efectua în conformitate cu Contractul de Mandat încheiat și condițiile de plată agreate de comun acord în Anexele Contractului. 

Termenele de plată vor trebui respectate conform clauzelor menționate în Contract și Anexe, iar pentru depășirea lor vor fi percepute penalități de întârziere.

În cazul în care o creanță va fi așteptată o perioada mai mare de 120 zile, ne rezervăm dreptul de a suspenda lucrările în curs până când va fi plătită suma restantă. În astfel de circumstanțe, nu vom înceta colaborarea, dar veți fi anunțați cu privire la intenția noastră de a face acest lucru.

Nicio schimbare a termenilor de mai sus nu este valabilă dacă nu s-a făcut în scris, între ProtectMARK și clienții săi. Pentru eventuale întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Dacă doriți mai multe informații despre drepturile de proprietate intelectuală sau despre înregistrarea mărcilor la OSIM, EUIPO sau WIPO, despre înregistrarea desenelor sau modelelor industriale sau a brevetelor, puteți beneficia de o sesiune gratuită de consultanță juridică cu specialiștii noștri, pe care îi puteți contacta completând formularul de mai jos.

5/5
5
5/5

Completați formularul și vă contactăm în cel mai scurt timp

Vă răspundem la orice întrebare și vă ajutăm să decideți care dintre serviciile noastre se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

Beneficiile colaborării cu ProtectMARK:
Ce etape vom parcurge?
1

Programăm o consultație 

2

Aflăm nevoile dumneavoastră

3

Vă trimitem oferta personalizată

Programează o consultație gratuită